به وبگاه تخصصی و جامع فناوری و رایانه ایران و جهان خوش آمدید.
افزونه چیست؟
نوشته شده توسط Michael در ساعت 18:50

درسایت وردپرسی افزونه یک نرم افزار کاربردی کوچک می باشد که با کمک آن میتوان عملکرد سایت را بهبود و گسترش داد. افزونه ها نقش بسیار مهمی در ساختن یک وب سایت وردپرسی دارند زیرا بدون اضافه کردن کد در سایت می توان برای سایت قابلیت های دلخواه را اضافه کرد و کار کردن با وب سایت را برای کاربر راحت تر می کند.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
افزایش فالوور اینستاگرام - زومیت
نوشته شده توسط Michael در ساعت 1:39

 برای این کار از خودتان بپرسید که هدف محتوای اینستاگرام شما چیست؟ اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواس زیادی متن برای این بخش انتخاب میکنند.پس شما نیز متن های جذاب و مربوط به موضوع پیج خودتان را بنویسید. در این روش یک مطلب ( شامل تصویر و متن ) برای معرفی صفحه مورد نظر آماده می شود. ارائهی پیشنهادهای انگیزشی و خاص، راهکاری مناسب برای افزایش وفاداری به نام تجاری در میان هواداران موجود نیز هست، بنابراین این مورد یک راهکار برد-برد است.

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، جایگاه اول به بازیکن محبوب، کریستیانو رنالدو اختصاص داده شده است. نوین مارکتینگ به عنوان اولین پارتنر رسمی تبلیغ در گوگل شما را در این مقاله برای جذب فالوور راهنمایی خواهد کرد. دوم فالوور خارجی که هر فرد خارج از ایران خارجی محسوب می شود و این به پیج های رو به رشد و افرادی که محصول خارجی دارند توصیه میشود. ما نشانگر کیفیت کالا های ماست شما می توانی با متخصصین ما در تماس باشید و تمامی سوالات خود را مطرح فرمایید .



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
مروری اجمالی بر ویژگی‌های انواع سقف شینگل ویلانما و کاربردهای ورق شینگل لانه زنبوری در آن
نوشته شده توسط Michael در ساعت 20:3

بررسی انواع سقف شینگل و کاربردهای آن

ورق شینگل لانه زنبوری امروزه در شینگل های سقفی یکی از محبوب‌ترین مواد بام تمایل در جهان است. در اینجا سعی داریم شما را با این محصول پرطرفدار آشنا کنیم.

ورق شینگل لانه زنبوری به مدت 100 سال  است که مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای مناطق بسیار سرد و طوفانی مانند مناطق ساحلی و کوهستانی بسیار مناسب می باشد. این شینگل در برابر بادهای بسیار قوی نیز مقاوم است. شینگل لانه زنبوری در تونل های بادی مورد تست و آزمایش قرار گرفته و مقاومت بسیار بالایی را در برابر وزش بادهای سنگین از خودش نشان داده است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد