به وبگاه تخصصی و جامع فناوری و رایانه ایران و جهان خوش آمدید.
نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)
نوشته شده توسط Michael در ساعت 19:2

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید 7.0 استفاده می کند و از قابلیت های چند پنجره ای پشتیبانی می کند و این همان قابلیتی است که لنوو در اندروید 6.0.1 استفاده کرد. این قابلیت هنگام کار با برنامه هایی مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک و کروم عالی است. اما وقتی که پنجره های متعدد را باز می کنید نمی توانید به راحتی پنجره ها را تغییر دهید و عملکرد شروع به کاهش می کند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و تبلت، ،
نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)
نوشته شده توسط Michael در ساعت 21:21

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و تبلت، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد