به وبگاه تخصصی و جامع فناوری و رایانه ایران و جهان خوش آمدید.
نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)
نوشته شده توسط Michael در ساعت 21:21

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و تبلت، ،
بررسی تلویزیون سونی 55X90j زیر ذره بین مشخصات + ویدیو
نوشته شده توسط Michael در ساعت 21:10

این تلویزیون اسمارت در رده تولیدات 4K این کمپانی قرار گرفته است که می‌تواند... با وجود فناوری Voice Search می‌توانید دستورات صوتی خود را بر روی تلویزیون اجرا کنید. سرویس‌های هوشمند دیگری نیز بر روی این تلویزیون قرار گرفته‌اند که امکانات و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تلویزیون سونی X9000J دارای سیستم صوتی آکوستیک یا به انگلیسی Acoustic Multi-Audio می باشد. در این سیستم صوتی بلندگوها در پشت صفحه نمایش تعبیه می شوند و با لرزش صفحه نمایش صداها را دقیقا از جایی از تصویر که اتفاق می افتند، تولید می کنند. همانطور که پیش تر ذکر کردیم، پردازشگر Cognitive Processor XR وظیفه پردازش صدا نیز به عهده دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: 55x90j قیمت, تلویزیون سونی x95j, تلویزیون سونی 55 اندروید, تلویزیون سونی سری j, خرید تلویزیون 55x9000j, تلویزیون سونی x9500j, تلویزیون سونی 65x90j, تلویزیون سونی x80j, لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ, لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی,